Oct 16, 2008

သန္း ေခါငိ ယံ ေျခာက္ လွန္႔ခံရမႈ

            တစ္ခ်ိန္က ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သရဲ ေျခာက္ခံရတယ္ လို့ဆိုလာ သူေတြ ကို ေလွာင္ ေျပာင္ခဲ့ ဘူးတယ္။ "အဓိပါယ္ မရွိတာ ပဲ"ဟုစိတ္ ထဲမွ ေရရြတ္ ဘူးတယ္။ ဒါေပမယ့္ တစ္ည ထဲမွာပဲ သရဲ၂ေကာင္ နဲ့ေတြ့ခဲ့ရ ၿပီး ၀ိဥာဥ္ လြင့္မတတ္ ေႀကာက္ရြံခဲ့ ရၿပီး မွာေတာ့ မရယ္ ႏုိင္ေတာ့ ပါဘူး။ အခုထိ ေတာင္ အဲဒီ အျဖစ္ အပ်က္ ကို စဥ္းစားမိ တိုင္း ၾကက္သီး ေမႊးညွင္း ထဆဲပါ။
           အျဖစ္ အပ်က္ ကေတာ့ဗ်ာ... ကၽြန္ေတာ္က ကားဒရုိင္ဘာ ဆိုေတာ့ ကန္ပုန္ဘာရုလမ္း မွာ ခရီးသည္ ရွာတုန္းကေပါ့။ ကားကက္ဆက္ေလး ဖြင့္ၿပီး သီခ်င္းတ ေအးေအး နဲ႔ေပါ့ဗ်ာ။ အခ်ိန္ ကေတာ့ ည၁၂နာရီ ေက်ာ္လို႔ ၂၅မိနစ္ ေတာင္ရွိေပါ့။ အဲဒီမွာပဲ ကၽြန္ေတာ့္ ကားမီးေရာင္နဲ့ ေတြ႔လုိက္တာက အမ်ဳိးသမီး တစ္ေယာက္ လက္ရမ္း ျပၿပီး ကားကုိ တားပါေလေရာ။
       သူမဟာ အျဖဴေရာင္ ၀တ္စုံကို ၀တ္ဆင္ထားၿပီး ဘယ္ဘက္ လက္မွာလဲ တစုံတခုကို သယ္လာပါတယ္။ အ၀တ္စနဲ့ ဖုံးအုပ္ထားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ ကေလး ေလးလို ့ထင္တယ္။
      ရွည္လ်ားလွတဲ့ ဆံပင္ ေတြဟာ သူမရဲ့ မ်က္ႏွာ ေဘးတဘက္ တခ်က္ ဆီမွာ ကပို ကယို က်လွ်က္ရွိတာမုို့ သူမရဲ့မ်က္ႏွာကို ေသခ်ာမေတြ႕ရဘူး။ ၿပီးေတာ့သူမဟာ ကားတံခါး ကိုပိတ္ၿပီး "ေဖဘာ ေတာင္လမ္း ကိုပို့ေပးပါ" လို့ေျပာတယ္။
        ကၽြန္ေတာ္ ့စိတ္ထဲမွာေတာ့ ဒီကေလး အေမဟာ ဒီအခ်ိန္ ၾကီးဘာ ၾကာင့္ ဒီေလာက္ လူျပတ္ တဲ့လမ္းကို သြားခ်င္ ရပါလမ့္လို့ ထူးဆန္း တယ္လို့ေတာ့ ထင္သား။
        ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္က စပ္စု တတ္တဲလူ မဟုတ္ေတာ့ သူမ ေျပာတဲ့ အတိုင္းပဲ ပို့ေပး လိုက္တယ္။ ေဖဘာ ေတာင္လမ္း ေရာက္ၿပီး ကိုက္ ၃၀၀ ေလာက္ အေရာက္ မွာေတာ့ သူမက ကားရပ္ေပးဖို့ေျပာ လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ လဲကားကို လမ္းေဘး ခ်ရပ္ေပးၿပီး ဘာေၾကာင့္ ရပ္ခိုင္း ပါလိမ့္လို့ စဥ္းစား ေနမိတယ္။
လမ္းက အရမ္းေမွာင္ၿပီး ေဘးမွာလဲ ၿခံဳပုတ္ နဲ့သစ္ပင္ ေတြပဲ ရွိတာကိုး။
    အဲဒီ ေနာက္ပုိင္း မွာေတာ့ သူမွာ ဟာကၽြန္ေတာ္ ကေလးလုိ႔ ထင္ထားတဲ့ အထုပ္ ကေလးကုိ ကၽြန္ေတာ့္ ေဘးခုံမွာ လာခ်ပါတယ္။ အျဖဴစ ေလးနဲပ ဖုံးထားဆဲေပ့ါ၊ "ကၽြန္မ လုပ္စရာေလး ရွိလုိ႔ ကေလးကုိ ခဏ ၾကည့္ ေပးထားပါ၊ " လုိ႔ သူမ က ေျပာပါတယ္။  သူမဟာ ကားေပၚ က ေနဆင္းၿပီး  အေမွာင္ထဲသုိ႔ တုိး၀င္ သြားပါေတာ့ တယ္။
    ၁၀ မိနစ္ ေလာက္ ေစာင့္ အၿပီးမွာ ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ စုိးရိမ္စိတ္ ၀င္လာ ပါေတာ့တယ္ ။ တစ္ခုခု ျဖစ္္ ေတာ့မယ့္ ထင္တယ္။ ကေလး ကလဲ စငုိလာၿပီ ၊ကၽြန္ေတာ္ ကားထဲက ထြက္ၿပီး ကားမီးေရာင္ ေအာက္ သြားၿပီး သူမကုိ ေအာ္ေခၚ ပါတယ္။ " အစ္မေလး ကေလး ငုိေနၿပီ " ဒါေပမယ့္ သူမဘက္ က တုံ႕ျပန္သံ မၾကား ပါဘူး ၊ ကၽြန္ေတာ္ လက္ေလွ်ာ့ လုိက္ၿပီး ကားေပၚ ျပန္ ေရာက္တဲ့ အခ်ိန္  မွာေတာ့ ကေလး က အသံကုန္ ဟစ္ ၿပီး ငုိေႀကြး ေနပါၿပီ။
    အဲဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္  သူကုိ ေပြ႔ ခ်ီၿပီး ကေလး မ်က္ႏွာ အေပၚမွာ အုပ္ထားတဲ့ အ၀တ္စကုိ ဖယ္လုိက္တဲ့ အခ်ိန္ မွာေတာ့။ ေၾကာက္လန္႔ တႀကီးနဲ႔ အသံကုန္ ေအာ္ဟစ္ မိပါေတာ့တယ္။ ကေလး ရဲ႔ မ်က္ႏွာဟာ မဲခ်ိတ္ ေနၿပီး အေၾကးခြံ ေတြလုိ ျဖစ္ေနပါတယ္။ ၀ါထိန္္ ေနတဲ့ မ်က္လုံး ႏွစ္လုံးဟာ ကၽြန္ေတာ္ကုိ စူးစုိက္ ၾကည့္ ေနၿပီး" အားတီ အားတီ" ဆုိၿပီး ကၽြန္ေတာ့္ နာမည္ ကုိေရရြတ္ ေနပါတယ္။  တစ္ကုိယ္လုံး လဲ ေခၽြးေစး ေတြနဲ႔ ရြဲလုိေပ့ါ ။ ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာက္အား တႀကီး ေအာ္ဟစ္ ၿပီး ကေလးကို ကား ျပတင္းေပါက္ ကေန လြင့္ပစ္ ၿပီး အျမန္ ေမာင္းထြက္ လာတာေပ့ါ။ အဲဒီ အခ်ိန္မွာ သူမကုိ ကားမီးနဲ႔ ျမင္ လုိက္ရၿပီး လမ္းလယ္ ေခါင္မွာ လက္ႏွစ္ဖတ္ကုိ ဆန္႔ ၿပီး ကၽြန္ေတာ္ကားကုိ လမ္းပိတ္ ထားတယ္။ အခုမွ သူမ မ်က္ႏွာကုိ ေသခ်ာ ၾကည့္မိတယ္ ။ လားလား သူမဟာ သူမရဲ႔ ကေလး လုိပဲ ေၾကာက္စရာ မ်က္ႏွာ နဲ႔ မ်က္လုံး ေတြနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ လဲ ကားကုိ လီဗာတ အားနင္းၿပီး သူမကုိ ေက်ာ္ၿပီး ေမာင္းခဲ့ ေတာ့တယ္။ တျခား ကားေတြကုိ ျမင္ရ ေတာ့မွပဲ ကၽြန္ေတာ္ အသက္ရႈ မိၿပီး သက္ျပင္းခ် မိေတာ့တယ္။
 
၀န္ခံခ်က္။ -- True Singapore Ghost Stories 7 မွ Tan Ah Tee ( Taxi driver) ၏ midnight terror အား တက္သေရႊ႔ မွတ္သေရႊ႕ ဘာသာ ျပန္ျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။

No comments: