Oct 14, 2008

တမလြန္မွ ဆရာမ

ကၽြန္မ PSLE စာေမးပြဲ မေျဖခင္ တုန္းကေပါ့ ၊ ကၽြန္မက သခ်ၤာမွာ အား နည္း ေတာ့ အေမက က်ဴရွင္ ဆရာမ ငွါးေပး ခဲ့တယ္။ ဆရာမ ရဲ႕ နာမည္က စႏိုး လို႕ေခၚ ျပီး ကၽြန္မ သူမကို အရမ္း ႏွစ္သက္ ျမတ္ ႏိုုး တယ္္္။ ဆရာမ ဟာ လွ ပ ၿပီီိိိိီီီး စြဲ ေဆာင္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္္ မႈ ရွိ ေတာ့့ မင္း သမီး ေတာင္ သူမ ေလာက္ မေခ်ာ ႏိုင္ ဘူး လို႕ ကၽြန္မ ထင္တယ္။ ဒါ့ အျပင္ ဆရာမ ဟာ ယဥ္ ေက်း ပ်ဴ ငွါ ၿပီး ကၽြန္မ အေပၚ လည္း ေတာ္ ေတာ္ ေလး ဂရု စိုက္တယ ္။ ဘာလို႕ လဲဆို ေတာ့ ကၽြန္မ က သခ်ၤာ ည့ံ ရုံ မက စာေမး ပြဲပါ က် လုိက္ ေသး လို႕ ေလ
"သမီး ဂ်ဴးလီ ႀကိဳး စား ပါ ၿပီးေတာ့ သမီး က ကိုယ့္ ကိုယ္ကို ယံု ၾကည္ မႈလဲ မရွိ ဘူး " လို႕ ကၽြန္မ ကို အၿမဲေျပာ တယ္္။ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မ ကို ပိုေတာ္ လာ ေအာင္ စာသင္ေပး တယ္ ကိုယ့္ကိုယ္ ကို ယံု ၾကည္ မႈရွိ လာ ေအာင္ လဲ အၿမဲ အား ေပးတယ္။ တ ကယ္ ေတာ့ သူမ ဟာဆရာမ သက္သက္ တင္ မဟုတ္ ပဲ အား ေပးေဖာ္ သူငယ္ ခ်င္း တ ေယာက္ လဲ ျဖစ္ တယ္။
စေန ေန႕ေတြမွာ ဆရာမ ဟာ ကၽြန္မ နဲ႔ ေမာင္ေလး ကို ေခၚ ၿပီး ရုပ္ ရွင္ လဲ လိုက္ျပ တတ္ တယ္။ ကၽြန္မ ကေတာ့ ေမာင္ ေလး ပါ ေခၚ လာ တာ ကို သေဘာ မက် ပါဘူး ေျပး လိုက္ ေဆာ့ လိုက္ နဲ႕ သူ႕ပဲၾကည့္ေနရ ေတာ့ ဆရာမ နဲ႕ ကၽြန္မ စကား ေကာင္း ေကာင္း မေျပာ ရေတာ့ဘူး ေပါ။့ ၿပီးေတာ့ ဆရာမ က ေမာင္ ေလး ကို ဂရုစိုက္ ေနေတာ့ ကၽြန္မ မနာလို လဲျဖစ္ မိ တာေပါ့။ ကၽြန္မ က ကၽြန္မနဲ႕ဆရာမ နဲ႕ ၂ ေယာက္ တည္း ပဲ သြား ခ်င္ တာ ေလ။
ေရာက္ ေလရာ ေနရာ တိုင္း ေယာက်ၤား ေတြ က ဆရာမ ကို ေပၚ တင္ ေရာမသိ မသာ ပါ ငမ္း ၾကတယ္။ တ ေယာက္ ဆိုရင္ လာၿပီး ေရာ တယ္။ ဆရာမ က စိတ္ မဝင္စား ေတာ့ ယဥ္ ယဥ္ ေက်း ေက်း ပဲ ျငင္း လိုက္္ တယ္။ ကၽြန္မ ဆရာမ ကအဲ လို သိကၡာ ရွိ တဲ့မိန္း ကေလးေပါ့။
ဆရာမ က ခရိယ်ာန္ ဘာသာ ဝင္ ဆို ေတာ့ ကၽြန္မ ကို တနဂၤေႏြေန႕ တိုင္း ဘုရား ေက်ာင္း ကို ေခၚ သြား တယ္။ အေမ က အဲဒီ အခ်ိန္ က စၿပီး ဆရာ မ ကို သေဘာ မက် ေတာ့ဘူး ။ ကၽြန္မတို႕ တစ္ မိ သား စု လးံု က ဗုဒၵ ဘာသာ ဝင္ ေတြမို႕ေလ ။ ကၽြန္မက အဲ ဒါေတြကို ဂရုမစိုက္ ပါ ဘူး ။ ဘုရား ေက်ာင္း မွာ သီခ်င္းဆို တဲ့ ဆရာမ ရဲ႕ အသံ ကို ကၽြန္မ အ ရမ္း သေဘာ က် တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဆရာမ လည္ ပင္း မွာ ေရႊ လက္ ဝါးကပ္ တိုင္ ေလး လဲ ဆြဲ ထား တယ္။ ကၽြန္မ အရမ္း လို ခ်င္ လို႕အ ေဖ့ ကို ပူ စာ ေတာ့ ....
"ဘုရား ေရ လက္ ဝါး ကပ္တိုင္? ဘာလဲ? ညည္း ဆရာမ ဆြဲ ထား တာ မ်ိဳး လား? အဲ ဒါက ညည္း နဲ႕ဘာဆိုင္ လို႕လဲ သူက သူ ဘာသာ မို႕ သူ ဆြဲ တာ။
ၿပီး ေတာ့ အဲလို ေသး ေသး မႊား မႊားေတြ ကို ပိုက္ ဆံမရွိ တဲ့ ငမႊဲ ေတြပဲ ဂုဏ္ လုပ္ၿပီး ဝတ္ ၾကတာ။ ကိုယ့္စာ ပဲ ကိုယ္ အာရံု စိုက္။ စာေမး ပြဲေအာင္ ရင္ ေရႊ ဆြဲ ႀကိဳး ႀကီး ႀကီး တုတ္ တုတ္ ႀကီး လုပ္ ေပး မယ္။ ဟုတ္္ၿပီ လား?" ဆို ၿပီးဆူ လိုက္တာ အ ရမ္း ပဲ။
အဲဒီလို သူမ်ား ကို ႏွိမ္ရ ပါ့ မလား ဆို ၿပီး အ ေဖ့ကို စိတ္ဆိုး တယ္။ အေဖ က တခါတေလ မာနႀကီး ခ်င္တယ္။ ဆရာမ မွာေငြ မ ရွိလို႕ အေဖက အ ထင္ ေသး တာကို လဲမုန္း တယ္။ လူေတြဟာေငြမ ရွိရင္ တန္းဖို မရွိ ေတာ့ဘူး တဲ့လား? ေငြနဲ႕ စာရိတၱ က တျခား ဆီပါ။
တနဂၤေႏြတစ္ ေန႕ဘု ရား ေက်ာင္း က အ ျပန္ ဆရာမ ေခ်ာင္း ဆိးု ေတာ့ ေသြး ေတြပါ လာ တယ္။ ကၽြန္ မ စိတ္ ေတြပူ ၿပီး ဘာ လုပ္ ရမယ္ မွန္း မသိ ေတာ့ အနီး အ နား က လူေတြက ဆရာမ ကို ေဆး ရုံ ပို႕ ေပး ၾကတယ္။ ဆရာ ဝန္ ကေျပာတယ္ ဆရာမ မွာ TB ေရာ ဂါရွိေန ၿပီ တဲ့ေလ။
ကၽြန္မ ခ်စ္ တဲ႕ ဆရာမ နဲ႕ ခြဲရေတာ့ မယ္။ ဘာ လို႕လဲ ဆို ေတာ့ ဆရာမ ရဲ႕ေရာဂါ က ကးူ စက္ ေရာဂါဆို ေတာ့ ကၽြန္မ ကို စာသင္ ေပး ဖို႕ဆို တာ မျဖစ္ ႏိုင္ ေတာ့ ဘူးေလ။ အေမက ေနာက္ က်ဴရွင္ ဆရာ တစ္ေယာက္ ေခၚ ေပး မယ္ ဆိုေတာ့ "မလို ခ်င္ဘူး.. မလို ခ်င္ဘူး.. သမီး ရဲ႕ ဆရာမ က ဆရာမ စႏုိးပဲ" ေျပာ ရင္းနဲ႔ မ်က္ ရည္ေတြ က ပါး တဘတ္ တခ်က္ ကေန က်လာ တယ္။ စိတ္ ထဲမွာ ဝမ္း နည္းေန တာပဲသိ တယ္။
အဲဒါ နဲ႕ အစမ္း စာေမး ပြဲေတြမွာ ကၽြန္မ က်ပါေလေရာ။ အဲဒီ ေတာ့ အေမ က အတင္း ေနာက္ ဆရာ တေယာက္္ ရွာေပး တယ္။ အခုတစ္ ေခါက္ ေတာ့ ဆရာမ မ ဟုတ္္ေတာ့ဘူး ။ ဆရာ။ သူ႕ကို မုန္းလြန္း လို႕ သူ႕နာမည္ ေတာင္ ေျပာမ ျပ ခ်င္ ဘူး။
အခု ဆရာ က စိတ္ထား သိပ္မ ေကာငး္ဘူး။ စာ သင္တာကို လဲတာ ဝန္တခု လိုပဲ သေဘာထား ၿပီး ကၽြန္မ အ ေပၚ လဲ ေစတနာ မထား ဘူး။
ပိုက္ဆံရ ဖို႕ ပဲေတြးတယ္ လာေတာ့ ေနာက္က် မွ လာၿပီး ျပန္ ေတာ့ ေစာေစာ ျပန္တယ္။ ေရာက္လာျပန္ ရင္လဲ စာေကာင္း ေကာင္း မသင္တဲ့ အျပင္ နာရီ ဝက္ တခါ အျပင္ထြက္ ၿပီး ေဆးလိပ္ ေသာက္တယ္။ ေဆးလိပ္ မေသာက္ ရရင္ မေနႏုိင္ ဘူးတဲ့ေလ။
သူတစ္ ခါေျပာ ဘူးတယ္... "ေျဖႏိုင္ ရင္ ေအာင္ မွာေပါ့... မေျဖႏိုင္ ရင္က်မွာေပါ့ ။ ဒါပဲ ရွိတာ ငါ ကဘာလုပ္ ေပးရမွာလဲ မင္း အစား ဝင္ ေျဖေပး ရမွာလား" တဲ့ေလ။ ကၽြန္မျဖင့္ သူ႕ဆီ က အဲလို စကား မိ်ဳး ၾကား ရလိမ့္ မယ္ လို႕ထင္ မထားမိ ဘးူ။ အ့ံလဲ အ့ံၾသတယ္ ရင္ထဲမွာလဲ နာၾကည္း သြား တယ္။ အေမ့ ကို ေျပာျပ ေတာ့ စာေမးပြဲ ႀကးီ နီးလို႕ ဆရာေျပာင္း လို႕ မျဖစ္ ႏိုင္ေတာ့ ဘူးတဲ့။ ကၽြန္မပဲ အရွံဴး ေပး လိုက္ရ တယ္။
အဲလိုနဲ႕ စာေမး ပြဲႀကီး ေရာက္လာ တယ္။ သခ်ၤာကို ေနာက္ဆုံး မွေျဖရ မွာ။ သခ်ၤာ မေျဖခင္ ညမွာ ကၽြန္မ စိတ္ေတြ လႈပ္ရွား လြန္း ၿပးီ ဘယ္လို မွ အိပ္ လို႕ မရဘူး။ ေမး ခြန္း ေဟာင္း ျပန္ၾကည့္ ဖို႕ စဥ္း စား မိေတာ့ လဲ ည အိပ္ ေရး ဝ မွ မနက္မွာ လန္း လန္း ဆန္း ဆန္း နဲ႕ ေျဖ ႏိုင္ မွာ ဆိုၿပီး ျပန္ အိပ္ ေတာ့ လဲအိပ္လို႔ မရျပန္ဘူး။
တစ္အိမ္ လုံး ကေတာ့ အိပ္ ေမာ က် ေန ၾကၿပီ။ ရုတ္ တရက္ တံခါး ဘဲလ္ သံၾကား ရ ေတာ့ အခ်ိန္ မေတာ္ ဘယ္ သူမ်ား လဲလို႔ ၾကည့္ ေတာ့... ကၽြန္မ ခ်စ္ တဲ့ ဆရာမ ျဖစ္ ေန တယ္ "ဆရာမ နဲနဲ သက္ သာလာ တာ နဲ႕ သမီး ကို စိတ္ပူ လို႕ လာခဲ့ တာ" ကၽြန္မ လဲ ဝမ္း သာ အား ရနဲ႔ ဆရာမ ကို အိမ္ ထဲ ေခၚ ၿပီး စကား ေျပာ ၾက တယ္။ ဆရာမ ဟာ က်န္း မာ ရႊင္လန္း ေန တယ္။ ဒါေပ မယ့္ အရင္ ကေလာက္္ေတာ့ မလွေတာ့ ဘးူ။ အဲဒါ က ကၽြန္မ အတြက္ အေရး မႀကီး ပါ ဘးူ။
သမီး အာလံုး ကသမီး တြက္ ၿပီးသား ပုစာၦ ေတြပဲ... ကိုယ့္ ကိုယ္ ကို ယံုၾကည္ ပါ... သမီး ေျဖႏိုင္မယ္ လို႕ ဆရာမ ယံု တယ္..." ဘာလို႕လဲဆို ေတာ့ ဆရာမ သမီး ကိုယံု လိုေလ အဲဒီ လိုေျပာ ၿပီး သူ႕ လည္ ပင္း မွာ ဆြဲထား တဲ့ ေရႊ လက္ ဝါး ကပ္ တိုင္ ေလး ကို ကၽြန္မ ကိုေပး တယ္။ ကၽြန္မ အံ့လဲ အံ့ၾသ ဝမ္း လဲ ဝမ္း သာမိ တယ္။
" ဒါ ေလးယူ ထား သမီး ဒါေလး က သမီး ကို ကုိယ့္ ကိုယ္ ကို ယံု ၾကည္ မႈရွိ ေစ ၿပီး ကံလဲ ေကာင္း ေစ မွာပါ " ဆရာမ နဲ႕ စကား ေျပာ လိုက္ ရေတာ့ ကၽြန္မရဲ႕ ေၾကာက္ စိတ္ ေတြလဲ ဘယ္ ေရာက္သြာ မွန္း မသိ ေတာ့ပါ ဘူး။ အဲဒီ ညက ဆရာမျပန္ သြားေတာ့ ကၽြန္မ ခ်က္ ခ်င္းပဲ အိပ္ ေပ်ာ္သြား ေတာ့ တယ္။
ေနာက္ ေန႕မနက္ အိပ္ ရာ ႏိုး ေတာ့လန္း ဆန္း တက္ ၾကြၿပီး စိတ္ ေတြလဲ ေပါ့ ပါးလို႕ေပါ့။ စာေမးပြဲ ကလဲ ကၽြန္မ သိတာေတြ ပဲ ေမး တယ္ လို႕ထင္ ရေလာက္ ေအာင္ လြယ္ ကူ စြာ နဲ႕ ေျဖ ႏိုင္ခဲ႕တယ္။ ကၽြန္မ ေမး ခြန္း အားလံုး နီးပါး ကို မွန္ ေအာင္ ေျဖႏိုင္ ခဲ႔ တယ္။ ေအာင္ဖို႕ကေတာ့ ႀကိမ္း ေသၿပီေပါ့။
ကၽြန္မ အရမ္း ေပ်ာ္ တာေပါ့။ ဆရာမ က ကၽြန္မ အလို အပ္ ဆံုး အခ်ိန္ မွာ ေရာက္ လာခဲ့ လို႕ေပါ့။ အားလံုး ဆရာမ ေက်းဇူး ေတြပဲေပါ့။ ဒါနဲ႕ အိမ္ ေရာက္ ေတာ့ အေမ႔ ကို ေျပာ ျပၿပီး ဆရာမ ဆီ သြား ရေအာင္ ၿပီး ရင္ ဆရာမ နဲ႕အ တူတူ တခုခု သြား စားရေအာင္လို႔... " မျဖစ္ ႏိုင္ဘူး သမီး အေမ တို႕သမီး ကို စာေမး ပြဲတြင္း မို႔ စိတ္ ဆင္း ရဲမွာ စိုး လို႔ ေျပာမျပ တာ " လို႔ အေမကေျပာ တယ္။
" ဘာျဖစ္ လို႔လဲ အေမ သမီး ကို ေျပာ ပါ... သမီး ကုိ ေျပာ ျပပါ... " ကၽြန္မ ရင္ထဲမွာ ဆို႔ နင္႔ လာၿပီး မ်က္ ရည္ ေတြလဲ အလို လို က် လာ တယ္။ သတင္း ဆို ျဖစ္ လိမ့္လို႔ စိတ္ ထဲက အ လိုလို ထင္ေနတယ္။ သမီး ရဲ႕ ဆရာမ TB ေရာဂါနဲ႔ ဆံုးသြား တာ၂ ပတ္ ေတာင္ ရွိၿပီတဲ့။
" မျဖစ္ ႏိုင္ ဘူး..... လံုးဝ မျဖစ္ ႏိုင္ဘူး... " လို႔ ကၽြန္မ ေအာ္ဟစ္ ရင္း လံုး သ တိလစ္ သြား ေတာ့တယ္။
ကၽြန္မ သတိရလာ ေတာ့ စာေမးပြဲ မေျဖခင္ ညက ဆရာမ သမီး ဆီသြား လာတဲ့ အေၾကာင္း အေဖ နဲ႔အေမ ကို ေျပာ ျပ ေတာ့ သူတို႔ လန္႔သြား ၾကတယ္။ အေဖက ကၽြန္မ ကေယာင္ ကတမ္း နဲ႔ စိတ္ ပင္ပန္း လို႔ အိ္မ္ မက္ ကို စိတ္စြဲ ရာ မက္တာ လို႔ေျပာ တယ္။ မ ဟုတ္ ဘူး ဆရာမ သမီး ဆီကို တကယ္ လာ ခဲ့တာလို႔ ကၽြန္မ ျငင္း တယ္။
" သမီး ဒီလို အဓိ ပၸာယ္ မရွိ တာေတြ ကို ဆက္ေျပာေန ဦး မယ္ ဆိုရင္ အေဖ တို႔ သ မီး ကို ရုိက္ ရလိမ့္ မယ္ " လို႔ ေျပာ ရ တဲ့အ ထိ ေပါ့။
ကၽြန္မ စိတ္အ ရမ္း ဆိုးၿပီး တ ကိုယ္ လံုး လဲ တုန္ ယင္ လာတယ္။ ငိုခ်င္ စိတ္ ကိုလဲ မနဲ ထိန္း ထား ရတယ္။ ကၽြန္မ မ မွား ဘူး။ ဆရာမ ကၽြန္မ ဆီ တကယ္ လာခဲ့တာေလ။ ရုတ္တရက္ ကၽြန္မ အင္ အား တခုခု ကုိ ရလိုက္သလို ျဖစ္ ၿပီး စိတ္လဲ နဲနဲ ၿငိမ္ လာ တယ္။ ဆရာမ ေပး ထား ခဲ့ တဲ့ လက္ဝါး ကပ္ တိုင္ ေလး ကိုလက္ နဲ႔ စမ္း မိ တယ္။
သမီး မ လိမ္ဘူး အိပ္မက္ မက္ တာ လဲ မ ဟုတ္္ ဘူး ဆို တာ ကို သမီး သက္ ေသျပ မယ္ ဆိုၿပီး အဲ ည ကဆရာမ ေပး ထာ ခဲ့ တဲ့ ေရႊလက္ ဝါး ကပ္တိုင္ ေလး ကိုျပ လိုက္ တယ္။
အေဖ နဲ႔ အ ေမ လဲ ၾကက္ ေသ ေသ ၿပီး ဘာမွ မေျပာ ႏိုင္ ၾက ေတာ့ ဘးူ...
ဆရာမ TB ေရာ ဂါ စျဖစ္ က တည္း က ဆရာမ နဲ႔ အ ဆက္ အသြယ္ မရွိေတာ့ တာ သူတို႔ အ သိပဲကိုး ......


Ture Singapore Ghost Stories 7 မွ Julia Ho (14 years, student) အား ဘာ သာျပန္ျခင္း ျဖစ္ ပါသည္။

No comments: